Friday, June 6, 2008

یک پُست ویژه

«راهی»

ترانه سرا: اردلان سرفراز

آهنگ: فرید زلاند

تنظیم: واهان اسكندريان

آوازخوان: داریوش اقبالی

*

پیشکش به : بیتا و میلاد اقبالی





در تب و تاب رفتنم

به فکر راهی شدنم

تو ای همیشه همسفر

مرا شناختی تو اگر

*

مرا پس از من بنویس

به هر کس از من بنویس

ای تو هوای هر نفس

هر نفس از من بنویس

*

مرا به دنیا بنویس

همیشه تنها بنویس

به آب و خاک، آتش و باد

برای فردا بنویس

*

تو جان من باش و بگو

به یاد من باش و بگو

میلاد من باش و بگو

جانان من باش و بگو

*

نفس اگر امان نداد

روی خوشی نشان نداد

رفت و دوباره برنگشت

مرا دوباره جان نداد

*

دست و زبان من تو باش

نامه رسان من تو باش

حافظه ی تبار من

نام و نشان من تو باش

*

بگو حکایت مرا

قصه ی هجرت مرا

توشه ای از غزل ببخش

راه زیارت ِ مرا

*

تو جان من باش و بگو

جانان من باش و بگو

به یاد من باش و بگو

میلاد من باش و بگو

*

نفس اگر توان نداد

مرا دوباره جان نداد

به این همیشه ناتمام

زمان اگر امان نداد

*

تو جان من باش و بگو

زبان من باش و بگو

بر سر ِ گلدسته ی عشق

اذان ِ من باش و بگو

*

بگو که مثل من کسی

به پای عشق سر نداد

از آن سوی آبی ِ آب

خبر نشد خبر نداد

*

تو جان من باش و بگو

به یاد من باش و بگو

میلاد من باش و بگو

جانان ِ من باش و بگو

به یاد من باش و بگو

میلاد من باش و بگو

جانان ِ من باش و بگو

به یاد من باش و بگو










1387/3/17