Tuesday, January 26, 2010

خوشه‌ی شاملو کجا و این کجا


این‌جا را فیلتر کردند و جشن‌واره‌ی فجر را هم تحریم که دست‌شان درد نکند. اما این قوم به راه کج رفته تا ثریا می‌خواهد خشت‌ها را کج بنهد؟ الله‌اعلم!

*

جشن‌واره فجر تحریم و از آن‌سو قایمکی به سمت دفتر ریاست‌جمهوری رفتن و با آقای مشایی دیدار نمودن! جدیدن خانوم‌ها "مهتاب کرامتی" و "مهناز افشار" و پیش‌ترها هم "هدیه تهرانی". حالا چرا فقط خانوم‌ها بیش‌تر بدان‌جا در رفت‌و‌آمد هستند را باید زعمای قوم جواب بدهند.
*

این روزها صحبت از "خوشه" است! خدابیامرز «شاملو» نشریه‌ای داشت به اسم "خوشه" و البته که این "خوشه" مجیدجان آن "خوشه" نیست. این خوشه که اکثریت ملت در خوشه‌ی "3" جای دارند قرار است برای‌مان بدبختی ارمغان آورد تا ادبیات! خدا کند این طرح مصیبت هیچ‌گاه روی عمل نبیند که... کارتون بالا فقط یکی از مصیبت‌های "خوشه"‌چینی را نشان می‌دهد.

*

باز خبر آورده‌اند سواران که مهدی‌خان کروبی از سران شجاع جبهه‌ی سبز گفته چون آقا تاییدش کرده، من هم می‌پذیرم. عده‌ای هم شمشیر از نیام کشیده که خون‌ات حلال شد مردک!!!! نمی‌دانم این آقایان یا خانم‌ها یا... از سیاست چیزکی حالی‌شان هست یا نه؟ توصیه‌ی اکید می‌کنم اگر شما هم چنین می‌پندارید مطلب "مسعودخان بهنود" را بخوانید.


1388/11/6