Sunday, October 19, 2008

حال‌ام خوب است اما تو باور مکن


«سفر»
*

سفر کردم که از عشقت جدا شم
دلم می‌خواست دیگه عاشق نباشم
ولی عشقت تو قلبم موندُ ای وای
دل دیوونمو سوزوندُ ای وای
هنوزم عاشقم، هنوزم عاشقم، دنیای دَردم
مث پروانه‌ها دورت می‌گردم
مث پروانه‌ها دورت می‌گردم


سفر کردم که از یادم بری دیدم نمی‌شه
آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمی‌شه
غم دور از تو بودن یه بی بال و پرم کرد
نرفت از یاد من عشق سفر عاشق‌ترم کرد
هنوز پیش مرگتم من بمیرم تا نمیری
خوشم با خاطراتم اینو از من نگیری


دلم از ابر و بارون به‌جز اسم تو نشنید
تو مهتاب شبونه فقط چشمام تو رو دید
نشو با من غریبه مث نامهربونا
بلا گردون چشمات زمین و آسمونا

می‌خوام برگردم اما می‌ترسم
می‌ترسم بگی حرفی نداری
بگی عشقی نمونده
می‌ترسم بری تنهام بذاری

*

*

*

کلام: زنده‌یاد لیلا کسرا(هدیه)

آهنگ: فرید زلاند

تنظیم: منوچهر چشم‌آذر

آواز: معین

*

*

***

*

امشب که حال‌ام جوری بود، گفتم ببینم شبکه‌ها چه در چنته‌ی نداشته‌شان دارند! تصادفی کانال جام‌جم لوس‌آنجلس به تور صیدمان آمد و آهنگی قدیمی میخ‌کوب‌ام کرد! مرا برد به سال‌های دهه‌ی شصت که یادش به‌خیر! خلاصه با احوال‌ام مناسبتی بگویی نگویی داشت!

*

شما هم اگر این‌کار زیبا را دارید بشنویدش! اول‌بار این کار را آوازخوان خانمی به اسم«شیفته» اجرا کرده است! خلاصه هر چند کلام سرشار از مقوله‌های ادبی نیست اما کل اثر به دل می‌نشیند! باز هر چند من هوادار «معین» نیستم! اما باباجان بشنوید دیگر! گیر داده‌اید به ما؟!!

*

*

1387/7/29

*

*

پانوشت:

__________________

تیتر پُست از: سیدعلی صالحی